Przybywa stacji Lotos

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Obiekty zlokalizowane będą zarówno w dużych miastach – Bydgoszcz, Szczecin, Kraków, jak i przy głównych nadgranicznych szlakach drogowych – Kołbaskowo (autostrada A6), Strzeszowice (trasa europejska E36).

- Realizowane właśnie inwestycje, to nie wszystko - mówi Hanka Krzyżańska, prezes Lotos Paliw. – Bierzemy udział w przetargach na tzw. Miejsca Obsługi Podróżnych, które powstaną przy polskich autostradach. Razem z naszą ofertą złożyliśmy plany dotyczące ich zagospodarowania. Liczymy na pozyskanie najbardziej konkurencyjnych lokalizacji.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Zgodnie z opublikowaną w czerwcu br. zaktualizowaną strategią, do 2012 r. Lotos zakłada (po wejściu w segment stacji autostradowych i automatycznych) uzyskanie 20 proc. udziału w sprzedaży paliw na autostradach, po zakończeniu głównej części programu związanego z ich budową. Natomiast całościowo, w krajowym segmencie sprzedaży detalicznej paliw, koncern planuje uzyskać 10 proc. udział w 2012 r. (ok. 6 proc. w 2007 r.). Łącznie na rozwój działalności handlowej spółka przeznaczy do 2012 r. 1,1 mld zł.

Coraz większa rodzina

Do sieci należy obecnie ok. 350 obiektów, które zlokalizowane są w miastach i przy trasach przelotowych. Do czerwca 2008 r. sieć stacji partnerskich Lotos powiększyła się o 9 obiektów, kolejnych 6 placówek dołączy do końca roku. Osoby przystępujące do sieci zyskują poza prawem do działania pod marką Lotos, m.in. gwarancję dostaw paliw, uzyskanie pakietu startowego - czyli zestawu inwestycji modernizujących stację wykonywanych na koszt Grupy Lotos. Franczyzobiorcą zostać może każda stacja spełniająca kryteria przyjęcia do sieci dotyczące m.in. wysokości sprzedaży i położenia obiektu.

Oferta skierowana jest głównie do właścicieli stacji już funkcjonujących, zarówno w systemach franczyzowych innych koncernów, jak również niezrzeszonych. Istnieje także możliwość współpracy dla właścicieli gruntów, którzy chcieliby wraz z Grupą Lotos wybudować i w przyszłości prowadzić stację paliw. Jednak w tej sytuacji duży nacisk kładzie się na atrakcyjną lokalizację terenu. Warto podkreślić, że partnerem może zostać zarówno osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, jak i spółka prawa handlowego.

Przyszły partner obowiązkowo przechodzi szkolenia wstępne obejmujące przede wszystkim zasady współpracy w sieci Lotos, znajomość obowiązujących standardów, zasady bezpiecznego prowadzenia stacji oraz szeroko pojętej obsługi klientów.

(agaka)

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €