Pod jedną marką

W.Kruk, Vistula & Wólczanka, Alma oraz marki należące do Paradise Group niebawem będą miały nową, wspólną nazwę i logo.
Po dokonanych w ostatnich trzech miesiącach fuzjach grupa, do której należą Vistula & Wólczanka, W.Kruk, Alma Market i Paradise Group, przyjmie wspólne barwy. Zarówno wyroby biżuteryjne, jak i odzieżowe, będą sprzedawane pod wspólną marką.
Plany te podzielają udziałowcy V&W, Jerzy Mazgaj i Wojciech Kruk. Obecnie trwają negocjacje w sprawie wymiany akcji W.Kruka z odzieżową Vistulą. Po sprawnym przegrupowaniu firm utworzenie jednej marki będzie znacznie łatwiejsze. Obaj udziałowcy myślą także o zwiększeniu swojego zaangażowania w grupie.
W maju 2007 r. Rafał Bauer, były prezes V&W, triumfował - udało mu się wchłonąć spółkę W.Kruk, mimo zapowiadanej walki jej właścicieli o rodzinny biznes. Jednak miesiąc później Wojciech Kruk poinformował rynek o swoim ponad 5-proc. zaangażowaniu w akcjonariacie V&W (akcje spółki kupił za pieniądze uzyskane ze sprzedaży udziałów w W.Kruku). Pod koniec czerwca walne zgromadzenie akcjonariuszy odzieżowej grupy wyłoniło nową radę nadzorczą. Jej przewodniczącym został Jerzy Mazgaj (prezes giełdowej Almy Market, za pośrednictwem której posiada blisko 6 proc. udziałów w V&W), a w nowym składzie rady znalazł się m.in. Włodzimierz Głowacki, reprezentujący interesy Wojciecha Kruka.
(mdk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej