Biznes skumulowany

O koncepcie Mail Boxes Etc. i połączeniu działalności poligraficznej z kurierską opowiada Dariusz Babiarczyk, dyrektor ds. organizacji i marketingu w MBE.
W Polsce wiele punktów i firm oferuje usługi poligraficzne i kurierskie. Jak MBE zamierza przekonać do siebie klientów?
Mimo że koncept MBE powstał w Ameryce, nie odkrywa Ameryki. Na rynku każdego kraju, w którym działają placówki sieci można spotkać już firmy poligraficzne, kurierskie czy kafejki internetowe. Zasadniczym założeniem MBE jest jednak zgromadzenie w systemie one-stop-shop koszyka usług pozornie ze sobą niezwiązanych, ale ścisłe komplementarnych z punktu widzenia klientów, którymi są głównie mali przedsiębiorcy. Tacy klienci to najczęściej osoby cierpiące na chroniczny deficyt czasu, a MBE pozwala im ten czas oszczędzać, bo w jednym miejscu mogą załatwić kilka spraw na raz.
Jak MBE zamierza zachęcić potencjalnych franczyzobiorców do współpracy?
Naszym franczyzobiorcom oferujemy sprawdzony koncept biznesowy, który daje możliwość rozwoju na najbardziej perspektywicznym dla sektora SMB rynku usług. Nie sprzedajemy recepty na sukces - oferujemy skrzynkę narzędzi sprawdzonej jakości, z pomocą których zaangażowany biorca jest w stanie zbudować swój biznes. Biznes MBE może być dochodowy. Nic jednak nie dzieje się samo. Zaangażowanie oraz systematyczna praca z ludźmi pozwala także osobom wcześniej nie związanym z tego typu działalnością, na odniesienie sukcesu.
rozmawiała (agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej