Wkrótce więcej klubów malucha
Założyciele Klubu Malucha Siódme Niebo planują otwarcia kolejnych klubów - najprawdopodobniej jeszcze w tym roku.
Klub Malucha to miejsce do którego rodzice mogą przyprowadzić dziecko o dowolnej porze dnia i zostawić pod fachową opieką na kilka godzin. Pierwszy klub powstał w 2001 r. w Szczecinie z inicjatywy Sylwii Godlewskiej. Zajęcia w klubie prowadzone są w systemie czterogodzinnym i realizują autorski program wychowania przedszkolnego, który obejmuje dzieci w wieku od 1,5 do 5 lat.
Potencjalny partner sieci nie może prowadzić żadnej innej działalności gospodarczej. Musi dysponować lokalem o powierzchni minimum 200 m2. Koszty uruchomienia lokalu w najdroższym wariancie, według zapewnień firmy udzielającej licencji, wahają się od 35 do 50 tys. zł. Tyle kosztuje pełne umeblowanie, aranżacja plastyczna wnętrza oraz koszty adaptacji lokalu.
Warunkiem przystąpienia do sieci jest podpisanie pięcioletniej umowy franczyzowej połączone z wniesieniem jednorazowej opłaty licencyjnej w wysokości około 100 tys. zł (opłata negocjowana indywidualnie). Podpisanie dokumentu zwalnia franczyzobiorcę przez okres dwóch lat z płacenia miesięcznych opłat franczyzowych. Partner uzyskuje także możliwość uczestniczenia w szkoleniach firmy (w tym we wstępnym, tygodniowym w Warszawie i pięciodniowym w mieście, gdzie mieścić się będzie nowa placówka). Przystąpienie do sieci daje również prawo do korzystania z know–how sieci i jej znaku towarowego. Partner może też liczyć na bieżącą opiekę ze strony franczyzodawcy.
- Dobry franczyzobiorca powinien mieć po pierwsze dużo serca do pracy z dziećmi oraz dużo zdrowego rozsądku. Musi też pamiętać, że praca z dziećmi to również praca z rodzicami – mówi Maciej Godlewski, właściciel sieci Klub Malucha Siódme Niebo.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej