Chłopskie Jadło na sprzedaż

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Chłopskie Jadło to sieć 11 restauracji typu premium, oferujących tradycyjne polskie menu, którą Sfinks kupił kilka miesięcy temu od firmy Jana Kościuszki. Obecnie Sfinks chce ją sprzedać. Przyczyną jest nowa strategia giełdowej spółki, która zakłada specjalizowanie się w segmencie casual dining. Sfinks ma duże doświadczenie w tego typu biznesie, bo prowadzi już sieci w tym segmencie Sphinx i Wook.

- Jako Grupa Sfinks specjalizujemy się w tworzeniu i prowadzeniu restauracji casual dining. Chcemy rozwijać się tam, gdzie jesteśmy najlepsi: otwieramy nowe restauracje Wook, rozwijamy franczyzę dla Sphinxa, a jesienią planujemy wystartować z kolejnym, zupełnie nowym konceptem - również typu casual dining - mówi Leszek Rodak, prezes Grupy Sfinks Polska. - Dlatego sprzedaż sieci restauracji Chłopskie Jadło nie naruszy spójności strategicznej portfela marek, pod szyldami których prowadzimy naszą działalność.

Grupa Sfinks zaproponowała kupienie Chłopskiego Jadła jego byłemu właścicielowi Janowi Kościuszce. Przedstawiciele Sfinksa przyznają, że prowadzą też rozmowy z innymi podmiotami zainteresowanymi nabyciem sieci restauracji.

(bog)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €