Milea wkracza na rynek

Otwarcie dwudziestu sklepów pod szyldem Milea do końca bieżącego roku i 150. punktów w 2009 r. zapowiada firma Detal Koncept, która wprowadza tę nową markę na rynek.
Detal Koncept, który wchodzi w skład grupy Emperia, jest już właścicielem sieci Groszek. Obecnie firma rozpoczyna budowę sieci delikatesów pod marką Milea. Aktualnie w sześciu województwach działa 38 punktów własnych oraz jeden franczyzowy.
- W tym roku zamierzamy jeszcze otworzyć 20 sklepów na zasadach franczyzy i być obecni w 14 województwach – zapowiada Dariusz Bożek, prezes Detal Koncept. - W przyszłym zaś roku chcemy uruchomić około 150 sklepów, a marka Milea będzie obecna już w całym kraju.
Milea to sieć delikatesów oferujących szeroki asortyment towarów, w których klient będzie mógł liczyć na wyższy komfort obsługi i robienia zakupów niż w małych sklepach. Punkty Milei mają od 100 do 400 m2 i powstają w miejscowościach zamieszkanych przez min. 2,5 tys. osób.
Detal Koncept ofertę prowadzenia sklepów pod szyldem Milea kieruje do kupców już prowadzących sklepy lub inwestorów zainteresowanych uruchomieniem takiej działalności. Na inwestycję muszą mieć minimum 50 tyś. zł. Firma oferuje franczyzobiorcom m.in. know – how prowadzenia sklepu, listę dostawców towarów, opiekę kierownika regionalnego zapewniającego pomoc przy otwarciu punktu jak i w trakcie bieżącej działalności oraz wsparcie marketingowe.
(bog)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej