Mrożona kawa dobra na upały

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
W okresie letnim można zaobserwować duże zainteresowanie zimnymi napojami na bazie kawy, podaje Gazeta Wyborcza. Na spragnionych mieszkańców dużych miast czeka duża oferta kaw, w licznych kawiarenkach znajdujących się w dużych Centrach Handlowych. Wzmożone zainteresowanie klientów zanotowano m.in. w firmie Nestle i Tchibo. Kawiarnie prowadzone przez te dwie firmy przygotowały bardzo bogatą i różnorodną ofertę dla klientów. Jak twierdzą przedstawiciele Nestle, miłośnicy kawy mogą teraz eksperymentować i komponować swój ulubiony napój na siedemnaście sposobów: m.in. mogą zamówić napój, którego smak można wybrać z całej gamy smaków owocowych. Podobną ofertę przygotowały inne cafe bary.Więcej: Gazeta Wyborcza, 28-29 lipca 2001, „Supermarket”
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €