Minibank zmienia nazwę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Zmiana nazwy jest to dopiero początek zmian, które będą prowadzić do silniejszego związania placówek partnerskich z marką Banku Zachodniego WBK.

- Nasza propozycja spotkała się z aprobatą agentów do tej pory działających pod marką minibank. Jesteśmy przekonani, że spodoba się również przyszłym partnerom i zainteresuje klientów – mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju minibank. - Dlaczego zdecydowaliśmy się na taką zmianę? Przede wszystkim dlatego, że trudno jest wypromować nową markę. Wymaga to zarówno ogromu pracy, jak i dużych nakładów finansowych.

W związku z tym Buro Rozwoju minibanku, w uzgodnieniu z właściwymi jednostkami banku, zdecydowało się umożliwić agentom posługiwanie się marką BZWBK Partner.

- Liczymy, że rozpoznawalność marki, prestiż i zaufanie, jakim darzą ją klienci przełoży się na sukces placówek naszych partnerów - mówi Polikowski. - Z kolei połączenie marki BZWBK z wartościami wypracowanymi przez minibank, takimi jak szybkość, prostota obsługi oraz dostępność usług i produktów dzięki lokalizacji placówki blisko klienta sprawia, że placówki partnerskie stają się nową jakością. Dzięki tej zmianie partnerzy będą bardziej identyfikowani z naszym bankiem i będą mogli odnosić korzyści z potencjału marki BZWBK.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €