Play porównuje się z innymi

Sieć Play postanowiła w swojej najnowszej kampanii reklamowej wykorzystać reklamę porównawczą.
Reklama porównawcza już od kilku lat jest legalna, jednak cały czas budzi wielkie kontrowersje i niewiele firm z niej korzysta. P4, operator telefonii cyfrowej Play, prowadzi kampanię reklamową w prasie, radiu i telewizji opartą na reklamie porównawczej. Sieć wykupiła również powierzchnię reklamową na bilboardach.
Pierwsze efekty kampanii już są widoczne, i wcale nie chodzi o wzrost liczby klientów. Play reklamuje się jako sieć, w której koszt połączeń do innych sieci jest niższy niż w ramach połączeń wykonywanych u tego samego operatora. Operatorzy innych sieci grożą pozwami do sądów, za ich zdaniem nieetyczne działania. Argumentują to manipulacją kalkulacji zaprezentowanych w reklamach.
Tymczasem Główny Urząd Statystyczny policzył, że w Polsce jest więcej telefonów komórkowych niż ich użytkowników. Oznacza to wysokie nasycenie rynku i ograniczone możliwości zdobywania klientów.
Wśród dystrybutorów usług Play znajdują się m.in.: Play Abitel, Play Connex, Play KiM Group i Play Playada.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej