Liczy się sieć i marka

Firma Ravel inwestuje w markę i sklepy franczyzowe.
Ravel zajmuje się zarówno projektowaniem, jak i sprzedażą odzieży dla młodych kobiet i mężczyzn.
- Początkowo odzież przez nas sprowadzana sprzedawana była przez sklepy zewnętrzne. Wielu z partnerów kontynuuje współpracę z firmą Ravel do dnia dzisiejszego – mówi Mirosław Mazur, dyrektor działu sprzedaży Ravel. – Na obecną chwilę działa 30 sklepów multibrandowych, które współpracują z naszą firmą. Z kolei na zasadach franczyzy funkcjonuje osiem sklepów i na tę formę współpracy zamierzamy postawić – dodaje.
Jak zapewniają przedstawiciele firmy, Ravel zamierza inwestować w markę, a także w rozwój sieci sklepów franczyzowych i własnych zarówno na terenie kraju, jak i poza jego granicami. Do końca 2008 roku będą działać salony własne w Czeladzi, Zielonej Górze, Poznaniu, Białymstoku i Dąbrowie Górniczej oraz dwa franczyzowe: w Kaliszu i Żywcu.
Obecnie do sieci należy 30 sklepów własnych w kraju oraz sześć na Litwie, zlokalizowanych głównie w dużych miastach o liczbie mieszkańców powyżej 100 tys.
(awh)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej