Pierwszy sklep H@c działa
Firma CDRL otworzyła w Pile pierwszy firmowy salon odzieżowej marki H@c.
Nowy sklep mieści się w centrum handlowym Galeria Kasztanowa i zajmuje powierzchnię 70 m2. Do tej pory odzież marki H@c można było nabyć wyłącznie w sklepach multibrandowych.
– H@c jest marką skierowaną głównie do młodzieży. Najnowsza kolekcja bazuje na obserwacjach trendów panujących na Zachodzie – mówi Łukasz Wawrzyniak, menadżer odpowiedzialny za wprowadzenie marki na rynek. – Pilnie śledziliśmy trendy na międzynarodowych pokazach mody. Każdy nasz projekt był konsultowany z młodymi ludźmi.
Oprócz odzieży, w sklepie dostępne będzie również obuwie marek DC i Audio oraz plecaki Jeansport.
Kolejny salon marki H@c uruchomiony zostanie już w styczniu 2009 roku. Wszystkie placówki będą charakteryzować się jednolitym, utrzymanym w postindustrialnej estetyce wystrojem oraz klimatyczną muzyką.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej