Zadowolenie rodziców gwarancją sukcesu

- mówi Mirosław Sławek, dyrektor zarządzający przedszkolami Zielona Ciuchcia.
Rodzi się coraz więcej dzieci, a miejsc w przedszkolach wciąż jest za mało. To wymarzona sytuacja dla osób inwestujących w prywatne przedszkola. Dobra passa będzie wciąż trwać?
Nie jest to kwestia dobrej czy złej passy a jakości prowadzonej firmy. Osoby inwestujące w prywatne przedszkola nie mają żadnej szczególnej gwarancji, że osiągną sukces. Stanie się tak, o ile będą w stanie dać radość dzieciom i zadowolenie rodzicom. Nie może zabraknąć wiedzy, umiejętności, doświadczenia i pasji.
Prowadzenie przedszkoli to bardzo wymagające zajęcie, ale poziom satysfakcji z kierowania takim przedsięwzięciem jest niezwykły.
Zapowiadał Pan stworzenie sieci własnych i franczyzowych przedszkoli. Jak z realizacją planów?
Podpisaliśmy już pierwszą umowę franczyzową. Przedszkole franczyzowe zostanie uruchomione 1 września 2009 roku. W przyszłym roku planujemy również otworzyć własne przedszkole oraz przedszkole firmowe – dla wydawcy prasy kobiecej. Obecnie w sieci działa 10 placówek – wszystkie są zlokalizowane w Warszawie. Zamierzamy rozwijać sieć własnych przedszkoli w stolicy, a poza nią planujemy otwierać placówki franczyzowe.
rozmawiała (smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej