Kolporter stawia na spożywkę

Kielecka firma chce dynamicznie wkroczyć na rynek spożywczy i rozwijać w całym kraju dwie nowe sieci sklepów.
Kolporter, potentat na rynku dystrybucji prasy, zamierza obecnie aktywnie włączyć się w rywalizację na rynku spożywczym. Dlatego intensywnie pracuje nad rozwojem dwóch sieci sklepów.
Jeden z konceptów ma funkcjonować pod nazwą Dobry Wybór i jego model działania sprawdzany jest na Śląsku w 30 istniejących już punktach. W założeniach ma być siecią rozwijaną w całej Polsce poprzez franczyzę i stać się ma realną alternatywą dla już istniejących sieci takich jak np. Groszek.
Druga marka kieleckiej firmy nosi nazwę Meta i jest także w fazie dopracowywania formuły funkcjonowania. Pod tym szyldem działa już kilkanaście sklepów, w różnych częściach kraju, których wyróżnikiem ma być szeroki wybór alkoholi. Dodatkowo spółka pracuje także nad budową zaplecza hurtowego obu sieci.
Firma zdradza, że prace nad oboma konceptami są zaawansowane. Plany zakładają szybki rozwój sieci Dobry Wybór od wiosny przyszłego roku, tak by na koniec 2009 r. liczba punktów sięgnęła 200.
(bog)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej