Telepizza - prezentacja systemu
ZRÓB BIZNES RAZEM Z TELEPIZZĄ. POZNAJ SMAK WŁASNEGO BIZNESU.

Przykładowy lokal Telepizzy
Telepizza jest liderem w dostawie pizzy na telefon, a w ostatnich latach równie duży nacisk kładzie na sprzedaż pizzy na miejscu. Stąd nowoczesny wystrój wszystkich nowopowstających lokali franczyzowych.
Sieć Telepizzy liczy 30 lokali własnych i 90 franczyzowych, co czyni ją jedna z największych marek gastronomicznych w Polsce. Telepizza posiada dwa centra logistyczno – produkcyjne (Centralna & Południowa Polska) i zatrudnia 2,5 tys. pracowników.
Telepizza poszukuje franczyzobiorców, którzy poprowadzą pizzerie na zasadzie licencji.

Michał Ruraż-Lipiński franczyzobiorca Telepizzy z Marek
Franczyzobiorcom zapewniamy:
Stałą opiekę doradców. Rozpoczęcie własnej działalności, a następnie jej prowadzenie to spore wyzwanie i konieczność podejmowania każdego dnia wielu decyzji biznesowych. Dlatego Telepizza dba o fachowe wsparcie dla swoich licencjobiorców, oddając im do dyspozycji sztab doświadczonych pracowników działu operacyjnego Telepizza Poland. Nasi konsultanci codziennie udzielają wsparcia we wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem pizzerii sieci Telepizza. Każdy z nich opiekuje się wyłącznie niewielką grupą lokali, co podnosi efektywność współpracy.
Wsparcie struktur centralnych. Telepizza oferuje pomoc wyspecjalizowanych działów w sprawach personalnych i administracyjnych, budowlano-technicznych, pomoc prawną oraz duże wsparcie marketingowe. Dodatkowo gotowy i sprawnie działający system logistyki dostaw zdejmuje z licencjobiorcy obowiązek dbania o dostawców oraz jakość produktów i atrakcyjność cen.
Korzyści skali działania. Sieć Telepizzy to 120 lokali w Polsce, ponad 6 milionów pizz sprzedawanych każdego roku i kilkanaście lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu. Skala działania i wieloletnia obecność na polskim rynku przekładają się na konkretne korzyści, które dostępne są również dla osób dopiero rozpoczynających swoją działalność w ramach sieci.

Pizza Italian Fit
Najwyższa jakość produktów za rozsądną cenę. Wysokiej jakości produkty w niższych cenach możliwe są wyłącznie dzięki odpowiedniej skali działania, systemowi centralnych zakupów oraz kontroli produktów prowadzonej przez Dział Jakości. To właśnie zakup półproduktów jest jednym z kluczowych elementów biznesu, zapewniających zadowolenie konsumentów z produktu końcowego oraz godziwy zysk z działalności.
Skuteczną reklamę w najefektywniejszych mediach. Telepizza posiada profesjonalne struktury działu marketingu zapewniające od lat regularną obecność w najważniejszych mediach. Nasze kampanie reklamowe skutecznie zwiększają sprzedaż.
System franczyzowy Telepizzy daje franczyzobiorcom:
- bezpieczną inwestycję popartą solidną i znaną marką,
- centralny System Dostaw - najlepsi dostawcy w kraju, bardzo dobre ceny (Dział Zakupów i Logistyki),
- wsparcie Głównego Biura zarówno w okresie budowania, jak i prowadzenia lokalu,
- plan rozwoju (Dział Marketingu, Dział Analiz, Prawny, Księgowo – Finansowy),
- projekt i wyposażenie lokalu (Dział Inwestycji ),
- szkolenia personelu (Dział Zasobów Ludzkich, Dział Kadr i Płac),
- codzienna pomoc konsultantów (Dział Operacyjny),
- reklamę i system promocji,
- ogólnopolskie kampanie reklamowe wspierane działaniami ATL (telewizja, radio, kino, Internet, facebook) i BTL (ulotki, plakaty, menuboardy i inne),
- lokalne akcje marketingowe i promocję produktów,
- akcje cross-promocyjne z innymi markami,
- najwyższą jakość produktów,
- sprawdzone receptury produkcji (Dział Kontroli Jakości),
- najnowszą technologię wypieku (Piece Marshalla),
- formułę gorącej dostawy dzięki termosom indukcyjnym,
- system informatyczny SAGA (Dział IT),
- system zamówień Online,
Wymagania finansowe:
- Minimalna kwota inwestycji: 150 tys. zł;
- Reszta warunków dostosowana indywidualnie - prosimy o telefon i umówienie spotkania.
Wymagania wobec kandydatów:
Osoba fizyczna lub prawna z osobistym zaangażowaniem w prowadzenie lokalu Telepizzy (nie wymagamy doświadczenia w gastronomii).
Lokal własny lub dzierżawiony o powierzchni ok. 100-150 m2 - w zależności od miasta i atrakcyjności położenia.
Miasto powyżej 40 tys. mieszkańców, w uzasadnionych przypadkach może być mniejsza liczba mieszkańców. Lista miast/lokalizacji, o największym potencjale będzie przedstawiona kandydatowi na spotkaniu rekrutacyjnym.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o kontakt: Leszek Nowak, tel. 502 456 776.
Zgłoszenie
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o wypełnienie i wysłanie poniższej ankiety.
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do właściela marki Telepizza.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

