Kosztowny podpis elektroniczny
Po wejściu w życie ustawy o podpisie elektronicznym, niewiele firm będzie stać na zawieranie umów w tej formie
Jak podaje "Puls Biznesu" wysokie koszty komputeryzacji firm oraz instalacji programów komputerowych jak również konieczność opłat za uzyskanie certyfikatów umożliwiających korzystanie z podpisu cyfrowego mogą spowodować, że niewiele firm bedzie stać na zawieranie umów w tej formie.
Analiza stopnia komputeryzacji polskich firm oraz wysokie koszty jej wprowadzania nie dają podstaw do zbytniego optymizmu, co do zakładanego zdynamizowania gospodarki, któremu miały pomóc uchwalone w Sejmie ustawy o podpisie elektronicznym.
- Ustawa może przynieść korzyści tylko w dużych miastach, w odniesieniu do największych firm i wybranych branż, zwłaszcza usług. Należy ją traktować jak bazę rozwoju e-gospodarki w dłuższej perspektywie czasu -podkreśla Stanisław Tabor
Więcej:Marta Krzemińska, Puls Biznesu, 2 sierpnia 2001Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej