Więcej wagonów Wars

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

To kolejny etap restrukturyzacji przedsiębiorstwa Wars i odświeżenia wizerunku marki. Wraz z wejściem w życie nowego rozkładu jazdy pociągów na trasach w całej Polsce, pojawiły się kolejne wagony Wars z odświeżonymi wnętrzami. Tym samym program Nowej Linii Obsługi objął łącznie 42 relacje krajowe i międzynarodowe.

- W pełni zrealizowaliśmy zaplanowane na 2008 rok działania. Od grudnia pasażerowie mogą podróżować z nowym Warsem na ponad połowie relacji obsługiwanych przez spółkę – mówi Zbigniew Terek, Prezes Zarządu Wars.

Nowa Linia Obsługi to oprócz modernizacji wagonów, nowe menu, nowa zastawa stołowa, nowe stroje pracowników, a także system szkoleń. W celu łatwiejszej identyfikacji przez podróżnych wszystkie wagony należące do NLO oznaczane są nowym logo Wars.

W styczniu br. zakończył się I etap procesu restrukturyzacji spółki Wars, rozpoczętego w styczniu 2008 r. Firma osiągnęła zysk netto w wysokości 2,5 mln zł. Wraz z początkiem br. zakończyła się modernizacja 30 wagonów restauracyjnych i barowych. Do końca 2009 roku odnowione zostaną wnętrza kolejnych 20 wagonów.

W 2008 r. zaobserwowano wzrost liczby podróżnych korzystających z wagonów sypialnych i z miejscami do leżenia (tzw. kuszetkach). Z usługi hotelowej w 2008 roku skorzystało ponad 630 tys. podróżnych, czyli o ok. 80 tys. więcej niż w 2007 roku. Szczególnie w miesiącach wakacji i ferii zimowych, wagony obsługiwane przez konduktorów Wars, cieszą się większą popularnością.

Od trzech lat spółka regularnie przynosi zyski, odbudowując swój kapitał, nadszarpnięty stratami sprzed roku 2006. W 2008 r. zysk netto Warsu wyniósł 2,5 mln zł (w 2006 roku wyniósł on 0,5 mln zł, w 2007 roku 3 mln zł).

Firma postawiła na poprawę jakości usług poprzez podnoszenie kwalifikacji współpracujących z nią franczyzobiorców. W 2008 r. odbyło się ponad 100 szkoleń z zakresu obsługi klienta, zarządzania zespołem, prowadzenia biznesu itp. Efekt zmian oceniany był przy pomocy programu tajemniczego gościa. W ubiegłym roku we wszystkich wagonach Wars odbyło się 296 wizyt, podczas których kontroli poddano ofertę firmy. Równocześnie przeprowadzane są okresowe badania wśród pasażerów, mające na celu pomiar poziomu zadowolenia podróżnych, korzystających z usług Wars.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €