Z menedżera we franczyzobiorcę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W sieci działa obecnie 50 lokali franczyzowych i 56 własnych. Telepizza planuje otwierać w bieżącym roku restauracje w obydwu formułach. Na koniec roku firma chce mieć w sieci więcej placówek franczyzowych niż własnych.
Mamy przygotowaną ofertę dla osób pracujących już w Telepizzy, chcemy im zaproponować otwarcie ich własnych restauracji na preferencyjnych warunkach – mówi Tadeusz Kościuszko, dyrektor ds. franchisingu w Telepizzy.
W pierwszej kolejności propozycję prowadzenia lokalu we franczyzie otrzymają osoby, które dobrze znają specyfikę pracy w restauracji Telepizzy, czyli kierownicy lokali i supervisorzy.

Franczyzobiorcą sieci nadal może zostać osoba spoza struktur sieci, nawet taka, która nie ma doświadczenia w gastronomii. Pomoże jej w tym system szkoleń opracowany przez Telepizzę.

(smoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €