Kolporter w sieci

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Po okresie testów, trwających od 2006 r. Kolporter wchodzi na rynek internetowy pod marką kolporter.pl.
– Rynek internetowy to perspektywiczny obszar biznesu dla firm dysponujących zapleczem logistycznym, kapitałowym i o dużej dynamice rozwoju. Dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie sklepu internetowego kolporter.pl – mówi Grzegorz Fibakiewicz, prezes Kolportera.

Unikalne wartości biznesu internetowego Kolportera to własna firma kurierska Kolporter Express, działająca od kwietnia 2008 r. (ma podpisane umowy z około 2000 firm i instytucji) i sieć punktów odbioru, która zostanie uruchomiona w pierwszej połowie bieżącego roku. Pierwsze punkty odbioru będą dostępne w Warszawie, do końca roku 2009 w całej Polsce będzie ich 200, docelowo – kilkaset.

W ofercie sklepu kolporter.pl znajduje się ponad 85 tysięcy książek, ok. 68 tysięcy płyt, 6 tysięcy filmów i prawie 2 tysięcy gier.
– Współpracujemy z większością wydawnictw, dystrybutorami książek, płyt, filmów i gier. Mamy stale w ofercie pełną gamę rynkowych hitów i nowości – podkreśla Janusz Konopka, członek zarządu Kolportera odpowiedzialny za handel internetowy.

Plany kolporter.pl na 2009 r. zakładają wprowadzenie sprzedaży e-prasy, poszerzenie asortymentu, kolejne Extended Sites. Budżet na inwestycje będzie dostosowany do potrzeb – w ramach Kolportera wynosi on 20 mln zł.

Do Kolportera należy spółka Kolporter Sieci Handlowe powstała w 2001 roku. Zarządza ona siecią 1 tys. saloników prasowych, 12 marketów spożywczych Meta i 21 salonów Multimedialnych działających na zasadach partnerstwa.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €