Rywalizacja nie tylko sportowa
Adidas-Salomon AG zwiększył o 22 proc. zysk w II kwartale
Jak podaje "Prawo i Gospodarka" zyski netto firmy z Herzogenaurach wyniosły 24 min ero (54 centy na akcję) - wobec 20 mln euro (44 centy) przed rokiem. Sprzedaż wzrosła o 10 proc., do 1,37 min euro. Akcje Adidasa w ostatnim czasie podrożały o 55 centów (do 76 euro). Tym samym ich wartość wzrosła w tym roku już o 14 proc. Walory największego rywala, Nike, w tym samym okresie straciły 15 proc. swojej wartości.
Więcej: Prawo i Gospodarka, 8 sierpnia 2001
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


