DDD w Grudziądzu

Dobre Dla Domu uruchomiło salon w Grudziądzu. Na 2009 rok firma zaplanowała otwarcie 20 nowych sklepów.
DDD Dobre Dla Domu to sieć specjalistycznych sklepów z podłogami panelami i drzwiami. Pierwszy franczyzowy sklep ruszył w marcu 2006 roku. Salon w Grudziądzu jest 33 sklepem sieci. Placówka o powierzchni 400 m2 została uruchomiona w atrakcyjnej, dobrze znanej lokalizacji w okolicach dworca PKP. Franczyzobiorca DDD w porozumieniu z centralą poszerzył działalność ofertę o okna, bramy garażowe oraz system zabudowy wnęk firmy Komandor.
Przedsiębiorca zainteresowany franczyzą DDD powinien dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu wraz z dostawcami dodatkowo inwestuje w każdy sklep 200 tys. zł. Pomysłem DDD na skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest tworzenie sklepów specjalistycznych, w których klient znajdzie najwięcej modeli drzwi, paneli i podłóg oraz może liczyć na fachowe doradztwo oraz pełen zakres usług okołosprzedażowych z montażem zakupionych towarów włącznie.
W 2009 roku DDD planuje uruchomienie 20 nowych placówek działających na zasadzie franczyzy. Najbliższe plany rozwojowe firma wiąże ze Śląskiem.
(emka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej