60. Bricomarché w Polsce

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowe sklepy powstały w Szczytnie (woj. warmińsko-mazurskie) oraz we Wrześni (woj. wielkopolskie). W związku z faktem, że grupa stawia na rozwój kompleksów handlowych – tzw. rynków Muszkieterów obie placówki powstały przy istniejących już supermarketach Intermarché.
- Koncepcja budowania obok siebie supermarketów Bricomarché i Intermarché, a także stacji paliw jest doceniana przez naszych klientów i dlatego w najbliższych latach chcemy ją konsekwentnie realizować wszędzie, gdzie będzie to możliwe – mówi Marek Feruga, rzecznik Grupy Muszkieterów.

Dodatkowo wraz z kolejnymi otwarciami firma sukcesywnie rozszerza swoją działalność na obszarze centralnej i wschodniej Polski, gdzie była dotąd reprezentowana w mniejszym stopniu. Sklepy sieci lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach.

Grupa Muszkieterów to zrzeszenie niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających 133 supermarketami spożywczymi Intermarché oraz 60 supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Każdy franczyzobiorca, zwany Muszkieterem, niezależnie zarządza swoim sklepem w oparciu o zasady wspólnego systemu. Pełniąc funkcję w strukturach centralnych, może stać się także udziałowcem Spółki Cywilnej Muszkieterów, której własnością są wszystkie struktury operacyjne firmy. System ten pozwala Muszkieterom na kształtowanie polityki całej grupy.

(smoli)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Anna Smolińska
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €