Gino Rossi stawia na detal
Po osiągnięciu gorszych wyników ze sprzedaży spółka zamierza skupić się na sprzedaży detalicznej.
- W obecnej sytuacji koncentrujemy się bardziej na sprzedaży detalicznej w salonach firmowych, ze względu na większą ich rentowność – podkreśla Paweł Kapłon, prezes zarządu Gino Rossi.
Obecnie grupa posiada 134 salony w Polsce oraz 30 za granicą - w Niemczech, Rosji, na Litwie, Ukrainie, w Czechach, na Węgrzech i w Gruzji. Sieć sprzedaży Simple Creative Products obejmuje obecnie 42 salony, a Gino Rossi – 105. W 2009 roku powstały 2 nowe salony - w Rosji w systemie franczyzowym oraz w Koszalinie salon własny Gino Rossi. Założenia na 2009 rok obejmują uruchomienie co najmniej 10 nowych sklepów.
- Pracujemy nad wzmocnieniem efektywności działania sieci detalicznej. Negocjujemy wysokość czynszów, wycofujemy się z nierentownych lokalizacji, a nowe salony w Polsce uruchamiać będziemy jedynie w najlepszych galeriach handlowych - mówi Paweł Kapłon.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy kapitałowej Gino Rossi wyniosły 24,8 mln zł i są one niższe od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Sprzedaż detaliczna sklepów firmowych gino rossi, simple, geox i vanita w styczniu i lutym br. wyniosła 77,4 proc. ogółu skonsolidowanej sprzedaży. W porównaniu do roku ubiegłego sprzedaż detaliczna w grupie Gino Rossi wzrosła o 7,3 proc. Jednocześnie Simple, marka z segmentu luksusowej odzieży damskiej należąca do grupy, odnotowała wzrost w styczniu i lutym do 8,3 mln zł, z czego 5,5 mln zł wypracowały salony własne. Odnotowano zatem 26, 1 proc. wzrost sprzedaży.
(agaka)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


