Pierogi we franczyzie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Grupa Kościuszko uruchomiła już dwie pilotażowe pierogarnie, w których serwuje pierogi pod marką Sztuka Pieroga. Plany firmy przewidują otwarcie do końca br. 20 nowych lokali.

Zarząd Grupy Kościuszko Polskie Jadło zdecydował o zwiększeniu liczby osób odpowiedzialnych za rozwój nowych przedsięwzięć biznesowych. Za koncept Sztuka Pieroga i Gościniec „Polskie Jadło” odpowiedzialność przejął wiceprezes Wojciech Stankiewicz.
- Jestem przekonany, że dokonaliśmy słusznego wyboru zatrudniając tak doświadczonego menedżera. Wiedza, którą Wojciech Stankiewicz zdobył przy rozwoju i zarządzaniu siecią New York City Pizza oraz sieci Chłopskie Jadło będzie bardzo pomocna w rozwoju kolejnych konceptów naszej Grupy – mówi Jan Kościuszko, prezes Grupy Kościuszko Polskie Jadło.

(smoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €