Punktów sprzedaży nigdy za wiele
O rozwoju sieci i zróżnicowaniu oferty opowiada Mirosław Ostrowski, prezes zarządu Playada.
W jaki sposób tworzycie ofertę?
Dzielimy klientów na indywidualnych i biznesowych. Jest to niezbędne do właściwego skonstruowania oferty, ponieważ potrzeby obu grup różnią się od siebie. Firmy oczekują dostępu do usług korporacyjnych, na przykład tańszych połączeń wewnątrzsieciowych lub innych wyspecjalizowanych usług. Indywidualni użytkownicy chcieliby natomiast w swoim telefonie mieć dostęp do usług multimedialnych takich jak internet. Klienci biznesowi mogą liczyć na pomoc mobilnych doradców, którzy na życzenie dojadą i zaproponują warunki umowy spełniające wymagania firm.
Dlaczego postawiliście na rozwój sieci we franczyzie?
Kilkunastoletnia obecność na rynku usług telefonii komórkowej pozwoliła nam zrozumieć, że system franczyzowy to najlepszy sposób na rozwój sieci. Minimalne ryzyko finansowe i gwarancja rozpoznawalności marki to niektóre zalety współpracy w ramach franczyzy. Wszyscy nasi partnerzy posiadają wsparcie sieci. W każdej chwili do ich dyspozycji pozostają tzw. koordynatorzy, którzy udzielają pomocy doradcom biznesowym oraz franczyzobiorcom. Obecnie posiadamy 52 placówki franczyzowe. Trzy sklepy własne stanowią wzorzec dla franczyzobiorców, dla zarządzających siecią są swoistym „papierkiem lakmusowym” – pokazują tendencje rynkowe i oczekiwania klientów.
rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...

