Emperia inwestuje

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Lubelska firma była właścicielem trzech supermarketów. Po zrealizowanej transakcji sieć sklepów Stokrotka będzie liczyć 146 placówek.

- W najbliższych tygodniach zadecydujemy, czy supermarkety będą działały pod logo Stokrotki, czy też zostaną pod dotychczasowym szyldem Alfa – mówi Aneta Czarska, kierownik biura zarządu.

Spółka inwestuje również w stolicy. Stokrotka wygrała przetarg na najem lokali na warszawskim Bemowie, które do tej pory zajmował Carrefour.

Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie. Wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia, do której należą Groszek, Milea, Lewiatan, Delima, Euro Sklep i Społem Tychy. Zarządzająca grupą Emperia Holding od 2002 roku notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €