Emperia inwestuje

Stokrotka - spółka zależna Emperii - nabyła w Lublinie trzy nowe supermarkety. Zakup polegał na przejęciu 100 proc. udziałów w spółce Alfa.
Lubelska firma była właścicielem trzech supermarketów. Po zrealizowanej transakcji sieć sklepów Stokrotka będzie liczyć 146 placówek.
- W najbliższych tygodniach zadecydujemy, czy supermarkety będą działały pod logo Stokrotki, czy też zostaną pod dotychczasowym szyldem Alfa – mówi Aneta Czarska, kierownik biura zarządu.
Spółka inwestuje również w stolicy. Stokrotka wygrała przetarg na najem lokali na warszawskim Bemowie, które do tej pory zajmował Carrefour.
Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie. Wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia, do której należą Groszek, Milea, Lewiatan, Delima, Euro Sklep i Społem Tychy. Zarządzająca grupą Emperia Holding od 2002 roku notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej