Włoska bielizna w Polsce

Włoski producent bielizny dla kobiet i właściciel marki Fruscio otwiera sklepy na terenie całego kraju.
Firma c w Polsce. Oferta włoskiej marki Fruscio obejmuje głównie bieliznę dla kobiet (kolekcja męska stanowi około 15 proc. asortymentu), a także stroje kąpielowe, rajstopy, pończochy, piżamy, szlafroki, koszulki, dresy, topy, bluzki, T-shirty, spódnice, szorty, a nawet sukienki.
– Na początku chcielibyśmy pozyskać lokalizacje w dużych miastach. Sądzę, że plan otwarcia sklepu w mieście powyżej 100 tysięcy mieszkańców gwarantuje sukces inwestycji - mówi Hanna Cierechowicz, wiceprezes zarządu Fruscio Polska. - Zgłaszają się jednak do nas także franczyzobiorcy z mniejszych miast i z nimi również prowadzimy rozmowy.
Według wstępnych planów Fruscio Polska, do końca 2009 roku powinno powstać od 8 do 10 sklepów. Na dzień dzisiejszy w Polsce działa jeden sklep firmowy w centrum handlowym M1 w Czeladzi. W połowie maja otwarty zostanie pierwszy sklep franczyzowy w Warszawie w centrum handlowym BlueCity. Wstępne umowy franczyzowe zostały podpisane również na lokalizacje w Krakowie, Kielcach, Katowicach, Bielsku Białej, Częstochowie, Pile, Poznaniu i innych centrach handlowych Warszawy.
(awh)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej