Zmiany w banku
O zmianach w placówkach partnerskich BZ WBK opowiada Anna Gniatkowska, menedżer ds. sprzedaży i rozwoju sieci.
Co nowego prezentuje koncept biznesowy BZ WBK Partner?
Koncept biznesowy BZ WBK Partner wdrażamy od listopada 2008 r. Pracujemy nad tym, żeby był jak najlepiej dopasowany do realiów rynkowych. Niedawno zakończyliśmy rebranding placówek partnerskich i dążymy do tego, żeby funkcjonowały one na wzór oddziałów własnych oraz dysponowały zróżnicowanym pakietem produktów. Elastyczne podejście do klienta zwiększy pole działania i umożliwi szybką reakcję na nastroje panujące na rynku.
Jakie kryteria powinni spełniać przyszli partnerzy BZ WBK?
W gronie naszych partnerów chętnie widzimy osoby przedsiębiorcze, aktywne i samodzielne. Ważne również, żeby były otwarte na klienta i wychodziły mu naprzeciw. Nie wymagamy doświadczenia z zakresu bankowości.
BZ WBK posiada obecnie ponad 500 oddziałów własnych. Jaka jest docelowa liczba placówek partnerskich?
Nie chcemy się w ten sposób ograniczać. Nasycenie rynku produktami bankowymi w Polsce jest mniejsze niż na zachodzie. Potencjał rozwoju sieci placówek bankowych jest więc duży. Rok 2009 chcemy zamknąć liczbą przynajmniej 100 placówek BZ WBK Partner. Pod względem lokalizacji interesują nas miasta do 35 tys. mieszkańców i osiedla dużych miast.
rozmawiała (mk)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej