Komputronik ocenił pierwszy kwartał

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Wyniki pierwszego kwartału potwierdzają słuszność decyzji strategicznych, które podjęliśmy w ostatnich kilku latach - mówi Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronika. – Systematyczny rozwój sieci salonów partnerskich, aktywność na rynku zaawansowanych systemów informatycznych i ciąg

Wojciech Buczkowski przyznaje przy tym, że spółka odczuła pewne spowolnienie w segmencie handlu detalicznego. Z tego względu w pierwszym kwartale br. zmniejszyło się tempo wzrostu przychodów w sieci salonów należących do Komputronika oraz w sklepie internetowym. Korzystny wynik finansowy spółka w znacznym stopniu zawdzięcza sprzedaży w segmencie biznesowym.

Sieć sprzedaży firmy Komputronik liczy już obecnie ponad 200 salonów. Klienci obsługiwani są poprzez salony własne, placówki franchisingowe oraz sklepy Komputronik Partner. Firma zajmuje się też produkcją i serwisem komputerów własnej marki – Komputronik Sensilo, Komputronik Infinity oraz Komputronik Pro. Powstały w lipcu 2005 r. Komputronik Biznes oferuje obsługę w zakresie informatyzacji przedsiębiorstw.

(agaka)