Sieć w dwa lata

Mobile English od dwóch lat rozwija sieć franczyzową. Obecnie w sieci działa już 45 franczyzobiorców.
Mobile ENGLISH od dwóch lat rozwija sieć franczyzową. Obecnie w sieci działa już 45 franczyzobiorców.
Klientem docelowym mobile ENGLISH są osoby, które chcą mieć możliwość nauki języka angielskiego w ich domach lub miejscach pracy w ustalonym dniu i godzinie.
Osoba, która chciałaby zostać franczyzobiorcą sieci mobile ENGLISH powinna dysponować kwotą rzędu 10-30 tys. zł. Franczyzodawca poszukuje obecnie partnerów w miastach o populacji od 20 do 200 tys. mieszkańców. Jeśli franczyzobiorca będzie chciał działać na terenie większego miasta, musi otworzyć biuro – w mniejszych miejscowościach nie jest to konieczne. Lokal powinien mieścić się nie dalej niż 5 km od centrum miasta i mieć minimum 20 m2 powierzchni. Opłata wstępna waha się od 3 do 10 tys. zł, w zależności od wielkości miasta, w którym będzie działał franczyzobiorca – im większe miasto, tym wyższa opłata. W zamian franczyzobiorca otrzymuje know-how firmy i przechodzi kompleksowe szkolenie z zakresu prowadzenia oddziału. Opłaty miesięczne również są uzależnione od wielkości miasta. Na początku współpracy wynoszą od 100 do 500 miesięcznie, po trzech latach współpracy od 500 zł do 1 tys. zł. Przedstawiciele sieci twierdzą, że zwrot z inwestycji następuję średnio po upływie 6-12 miesięcy od rozpoczęcia współpracy.
mobile ENGLISH działa w Polsce od 5 lat. Centrala firmy znajduje się w Łodzi.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej