Karen znika z rynku
W stołecznym CH Złote Tarasy otwarto nowy salon Komputronik, który powstał w miejscu placówki Karen.
W ten sposób większościowy udziałowiec spółki Karen rozpoczął proces rebrandingu. Komputronik jest w posiadaniu 52,4 proc. udziałów w spółce Karen. Zmiana marki salonu to element procesu, w efekcie którego wszystkie salony Karen zmienią nazwę na Komputronik. Decyzja ma na celu zwiększenie obrotów firmy Karen, która nadal pozostaje operatorem salonów działających pod nowym szyldem.
- Po zmianie szyldu poznańskiego salonu Karen w Centrum Handlowym Panorama, sprzedaż w tym punkcie w krótkim czasie wzrosła aż o 100 proc. – mówi Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronik. – Poza tym przeprowadziliśmy porównanie wielkości obrotów w salonach Karen i Komputronik, które prowadzą działalność w tych samych centrach handlowych. Okazało się, że salony Komputronik notują dwa do trzech razy większe obroty.
Według specjalistów z branży IT ujednolicenie marki spowoduje znaczące powiększenie sieci sprzedaży Komputronik, co umożliwi skuteczniejsze negocjacje cenowe z dostawcami. W branży IT, która charakteryzuje się stosunkowo niskim poziomem marż, stanowi to atut, który decyduje o sukcesie rynkowym.
(awh)
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

