British School chce do Europy Wschodniej

W ciągu najbliższych czterech lat British School planuje podwoić liczbę szkół językowych i rozpocząć ekspansję w Europie Wschodniej.
British School organizuje kursy językowe dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz pracowników firm i instytucji. Uczy języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego i rosyjskiego. Pierwsza szkoła British School powstała w 1996 roku w Olsztynie. Obecnie w sieci działa pięć szkół własnych oraz 55 franczyzowych.
Osoba, która chciałaby otworzyć szkołę Bristish School, powinna dysponować kwotą 25-75 tys. zł oraz wynająć biuro o powierzchni minimum 150 m2. Franczyzodawca pomaga w poszukiwaniu odpowiedniego lokalu – powinien znajdować się on w centrum miasta. Opłata za przystąpienie do sieci uzależniona jest od wielkości miasta, w którym będzie znajdować się szkoła – wynosi najczęściej ok. 10 tys. zł. Po przystąpieniu do sieci franczyzobiorca będzie zobowiązany odprowadzać na rzecz franczyzodawcy coroczną opłatę na fundusz marketingowy w wysokości 5 tys. zł. Przedstawiciele sieci twierdzą, że inwestycja zwraca się najczęściej po dwóch latach.
British School kładzie duży nacisk na pierwszą kampanię reklamową nowo otwieranej szkoły.
– Roznosimy ulotki pod drzwi wszystkich okolicznych mieszkańców, organizujemy kampanie w szkołach, rozdajemy ulotki w centrum miasta, w centrach handlowych, dbamy o PR w lokalnych mediach, wszystko po to, aby zapewnić franczyzobiorcy jak najlepszy start – mówi Robert Pieczkowski, współwłaściciel British School.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej