W branży IT dzielą zyski

Partner Team, który zarządza trzema markami informatycznymi, wypłaca dywidendy za 2008 rok. Firma zarządza salonami sprzedaży działającymi pod logo Open-IT, Telefon&Internet i Divicom.
Przejęcie z końcem 2008 roku 45 placówek Divicomu oznaczało wzrost liczby posiadanych punktów sprzedaży do 90. Partner Team planuje na koniec bieżącego roku zwiększyć liczbę salonów do 110, a w 2011 roku do 200. Sklepy Partner Team znajdują się nie tylko w dużych miastach, takich jak Łódź czy Gdańsk ale również w mniejszych miejscowościach, m.in. w Koninie i Jarocinie.
Partner Team obecny jest na rynku dopiero dwa lata.
- Tym bardziej cieszy nas fakt wypłaty dywidendy i podziału zysku pomiędzy centralę a naszych partnerów – mówi Marcin Konieczny, dyrektor ds. PR Partner Team. - Podczas gdy większość sieci branży IT zamknęła ubiegły rok stratą, my cieszymy się z osiągniętych zysków.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej