Rossmann nie boi się kryzysu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Obroty całej branży drogeryjnej po pierwszych 2 miesiącach (styczeń-luty 2009) wzrosły o 6,71 proc. (dane AC Nielsen), natomiast Rossmann szacuje, że w br. obroty w jego sklepach wzrosną o 23 proc.
- Cały czas staramy się zapewnić naszych klientom jak najlepsze warunki zakupów. Mamy konkurencyjne ceny, wiele nowości, bardzo szeroki asortyment, ale zdajemy sobie sprawę, że wymagania klientów rosną i dlatego będziemy poszukiwać coraz bardziej innowacyjnych sposobów, żeby ich zainteresować i zatrzymać – zapewnia Marek Maruszak, prezes zarządu Rossmann Polska.

W 2008 roku Rossmann w wybranych drogeriach wprowadził specjalne infokioski, a także uruchomił portal doradczy. W tym roku firma planuje zakończenie rozbudowy w pełni automatycznego magazynu w Łodzi oraz budowę magazynów na północy i południu kraju. Łącznie w 2009 roku firma zainwestuje 187 mln zł.

Rossmann Polska działa już 16 lat, ma 358 sklepów samoobsługowych na terenie całego kraju. Wszystkie prowadzone są przez centralę firmy.

(smoli)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Anna Smolińska
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €