Tea For You tworzy sieć
Firma zamierza stworzyć franczyzową sieć sprzedaży herbaty, kawy, ziół i związanych z nimi akcesoriów.
Sklepy będą otwierane w postaci modułów handlowych, tzw. wysp, instalowanych w centrach handlowych oraz miejscach skupiających dużą liczbę potencjalnych klientów. Koncept ten pozwala pomniejszyć koszty związane umową najmu. Powierzchnia punktu to tylko ok. 7 m2. Ponadto, jak przekonują przedstawiciele firmy, stoisko prowokuje klienta stojąc „na jego drodze” i kusi zapachami herbaty i kawy.
- Bazujemy na doświadczeniu związanym z otwieraniem standardowych sklepów z tego typu asortymentem - mówi Jarek Głowski z Tea For You. - Do końca tego roku zamierzamy uruchomić pięć takich punktów franczyzowych. Natomiast docelowo chcemy otwierać dziesięć placówek rocznie w Polsce i za granicą, z naciskiem na kraje przygraniczne.
Osoby zainteresowane współpracą otrzymują podręcznik prowadzący potencjalnego franczyzobiorcę przez wszystkie fazy tworzenia własnego biznesu i dokładnie określający wszystkie zasady współpracy. Koszt inwestycji w punkt Tea For You w wys. 33 tys. zł netto obejmuje zainstalowanie i zatowarowanie modułu.
(agaka)
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Franczyza z zapachem świeżego chleba
Rodzinna piekarnia Oskroba działa w Polsce już ponad 90 lat. Firma rozwija się poprzez franczyzę. Ile trzeba mieć pieniędzy, żeby móc...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Biuro podróży we franczyzie
W tym roku sieć Wakacje.pl urosła już o ponad 30 biur, a to nie koniec. Kto może otworzyć biuro podróży?
Siła konsekwencji
Paula Zielińska zaczynała od etatu w sieciowej siłowni, prowadziła rodzinny klub fitness, a dziś jest właścicielką trzech klubów Xtreme...