Villeroy & Boch by Fide.pl

Pierwszy stacjonarny sklep portalu Fide.pl pod nazwą Villeroy & Boch by Fide.pl działa od 16 maja w Blue City.
W przeciwieństwie do innych, typowych sklepów V&B, w których aż 80 proc. oferty to zastawa stołowa, a zaledwie 20 proc. dodatki, w nowym punkcie połowę asortymentu stanowić będzie zastawa stołowa Villeroy & Boch, a połowę inne produkty sklepu internetowego Fide.pl.
Poza stałą ofertą w placówce będą dostępne również produkty sezonowe – np. grille ogrodowe w okresie letnim czy dekoracje świąteczne w grudniu. W planach są również weekendy tematyczne – np. tydzień z kuchnią meksykańską, podczas którego w sklepie będzie dostępna specjalna meksykańska zastawa stołowa oraz naczynia do przygotowywania potraw kuchni meksykańskiej (np. patelnia do tortilli).
Sklep w Blue City będzie pierwszym w Polsce i jednym z pierwszych na świecie, w którym własne oddzielne stoisko będzie miała nowa marka należąca do Villeroy & Boch - vivo.
Obecnie w Polsce działa 35 franczyzowych punktów Villeroy & Boch oraz jeden własny. Inwestycja w placówkę pod marką firmy wynosi od 100 do 400 tys. zł.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej