Kolporter likwiduje sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Salony nie przynoszą zysków, jakich spodziewał się zarząd spółki. Decyzja o likwidacji punktów, jak twierdzi Maciej Topolski, rzecznik Kolportera, zapadła kilka tygodni temu. Obecnie w placówkach trwa wyprzedaż zapasów. Kiedy dokładnie sieć zostanie zamknięta, na razie nie wiadomo. Jak twierdzi rzecznik, ma to potrwać kilka miesięcy, a pracę w salonach straci 220 osób. Część z nich ma szansę na etat w strukturach grupy.

Pierwszy salon multimedialny Kolportera powstał w listopadzie 2004 r. w Warszawie. Dzisiaj pod marką firmy działają 24 placówki. Empik, największy konkurent Kolportera, posiada około 140 sklepów.

(agaka)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €