Franczyzowa jak własna

BZ WBK wprowadził do placówek partnerskich produkty dostępne również we własnych oddziałach bankowych. To krok do unifikacji całej sieci.
BZ WBK realizuje projekt budowy sieci partnerskiej na wzór własnych oddziałów bankowych. Głównym założeniem strategii spółki jest unifikacja całej sieci pod względem usług i produktów, a także wizualizacji. Ostatnio spółka wprowadziła nowe lokaty oszczędnościowe, które jednocześnie pojawiły się we własnych oddziałach bankowych BZ WBK oraz w placówkach BZ WBK Partner.
- Zależy nam aby wszelkie nowości, które wdrażamy we własnych oddziałach bankowych, były również dostępne w placówkach partnerskich. Dążymy do tego, aby oba rodzaje placówek funkcjonowały analogicznie. W ten sposób zunifikujemy warunki obsługi klienta, co z korzyścią wpłynie na partnerów BZ WBK – mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich BZ WBK.
Lokata BZ WBK posiada oprocentowanie od 4,5 proc. w skali roku. Nowość polega na swobodzie wypłat pieniędzy w każdej chwili, jak ze zwykłego konta.
Placówki partnerskie oprócz lokat dysponują pakietem produktów Banku Zachodniego WBK, który zawiera m.in. kredyty gotówkowe, konta osobiste, karty płatnicze, usługi Western Union, przyjmowanie płatności za rachunki oraz na zasadzie pośrednictwa, karty kredytowe, kredyty hipoteczne oraz produkty dla firm. W ten sposób partnerzy sieci czerpią przychody z różnych źródeł, mają gwarancję bezpieczeństwa i stabilizacji biznesu, co szczególnie sprawdza się w czasach spowolnienia gospodarczego. Elastyczne podejście do klienta zwiększa pole działania i tworzy możliwości szybkiej reakcji na nastroje panujące na rynku.
(mk)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej