Fruscio w Blue City

Firma Fruscio, specjalizująca się w sprzedaży włoskiej bielizny, otworzyła salon w warszawskim CH Blue City.
Nowo otwarta placówka prowadzona jest przez franczyzobiorcę. Wstępne umowy franczyzowe zostały podpisane również na lokalizacje w Krakowie, Kielcach, Katowicach, Bielsku Białej, Częstochowie, Pile, Poznaniu i innych centrach handlowych Warszawy.
Fruscio w dosłownym tłumaczeniu oznacza zmysłowy szelest. Hasło reklamowe firmy, założonej przez Cristinę Mariani i Fabia Boturri to: Włoska Boska Bielizna. Kobieta ubrana we Fruscio sprawi, że jej mężczyzna nigdy nie wyjdzie z domu – mówią. Bielizna Fruscio jest stworzona z myślą o kobietach eleganckich, dbających o siebie i swój wizerunek.
Poza Włochami, gdzie sklepów tej marki jest najwięcej, salony Fruscio można spotkać w Szwajcarii, Portugalii, Arabii Saudyjskiej, Anglii, Jordanii, Japonii i na Cyprze, a także w Rumunii i Bułgarii. Otwarty kilka dni temu salon w Blue City jest drugim punktem firmowym tej marki w Polsce (pierwszy mieści się w Czeladzi na Śląsku).
Fruscio to nie tylko bielizna. W placówkach sieci klientki znajdą również odzież - bluzki, sukienki, a także rajstopy, szlafroki, i piżamy. Około 15 proc. asortymentu sklepów skierowane jest do mężczyzn.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej