Pracowity weekend DDD

DDD Dobre Dla Domu uruchomiło w sobotę dwa nowe sklepy – w Radomiu i Komornikach pod Poznaniem.
Radomski salon DDD znajduje się bezpośrednio przy tranzytowej trasie Warszawa-Kraków w bliskim sąsiedztwie wielorodzinnego osiedla Zamłynie. Sklep w Komornikach zlokalizowany został przy drodze tranzytowej Poznań-Wrocław ok. 300 m od zjazdu na autostradę A2. W jego sąsiedztwie znajduje się specjalistyczny sklep z farbami i tynkami dekoracyjnymi oraz jedno z największych centrów meblowych Poznania – Top Meble, a także centrum handlowe Auchan. W ofercie obu salonów znajduje się około 300 wzorów paneli podłogowych, ponad 100 wzorów podłóg drewnianych oraz około 90 modeli drzwi na ekspozycji.
- Z wykształcenia jestem technologiem drewna, postanowiłem zainwestować w branżę, która nie jest mi obca - mówi Michał John, franczyzobiorca DDD, właściciel salonu w Komornikach – w procesie otwarcia otrzymałem solidne wsparcie centrali - mój sklep ruszył w trzy miesiące od momentu zgłoszenia.
Kryzysu się nie boi, bo - jak mówi - to dobry czas na rozwój.
DDD Dobre Dla Domu to marka należąca do BRW Wnętrza. Jest siecią sklepów z panelami, podłogami drewnianymi i drzwiami. Przedsiębiorca zainteresowany franczyzą DDD powinien dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu wraz z dostawcami dodatkowo inwestuje w każdy sklep ok. 200 tys. zł. W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje m.in. pomoc w wyborze lokalu, negocjacje umowy najmu, gotowy i wyposażony sklep, system informatyczny, system do analiz sprzedaży oraz istotnych parametrów funkcjonowania sklepu i planowania zapasów, reklamę, obrandowanie sklepu, ubezpieczenie oraz zapewnia dostawców i wynegocjowane dobre warunki handlowe. Dodatkowo partner może liczyć na pomoc w zatowarowaniu, asystę przed i w trakcie otwarcia oraz szkolenia operacyjne z zasad prowadzenia sklepu. Przed otwarciem sklepu pracownicy przechodzą także szkolenia produktowe, informatyczne oraz sprzedażowe. W trakcie współpracy organizowane są szkolenia u dostawców towarów obejmujące swoim zakresem min. sposoby montażu, nowości produktowe i wzornicze, zamówienia specjalne etc. Partnerzy są wspierani przez centralę okresowymi audytami pomagającymi poprawiać funkcjonowanie sieci i zapewniającymi skuteczniejszą sprzedaż.
(emka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej