Nowe umowy Blue Tax Group

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Do 2012 r. Grupa planowała rozwinięcie 400 placówek. Jednak założenia mogą ulec zmianom ze względu na spowolnienie gospodarcze. Grupa stawia na franczyzę, jednak wielu partnerów decyduje się na umowę o współpracę.

- Naszym celem strategicznym jest budowanie sieci franczyzowej, a nie grupy biur współpracujących – zapewnia Mirosław Stanisławski, prezes zarządu Blue Tax Group S.A. - Biura rachunkowe, podatkowe chętniej podpisują z nami umowy o współpracę. Działają wtedy pod własną marką i otrzymują możliwość oferowania swoim klientom usług uzupełniających, których nie mogłyby świadczyć działając samodzielnie. Usługi te realizowane są przez Centra Kompetencyjne Blue Tax Group.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Dlatego Spółka stworzyła model franczyzowy Blue Tax Expert. Zakłada on wyłączenie z umowy usług, które firma franczyzobiorcy świadczyła przed podjęciem współpracy na zasadach dołączenia do Sieci Partnerskiej z Blue Tax Group.

-Jeśli klient, który jest już pośrednikiem finansowym, decyduje się na zakup modelu franczyzowego Blue Tax Expert, wówczas zgadzamy się na wyłączenie usług finansowych (świadczonych przez niego wcześniej) z umowy franczyzowej – wyjaśnia Mirosław Stanisławski. - W takim wypadku oferuje on nasze usługi jako Blue Tax Group, a swoją dotychczasową działalność kontynuuje pod własną marką.

W kwietniu pojawiły się spekulacje o trudnej sytuacji finansowej grupy, spowodowane opóźnieniem w prezentacji sprawozdania za 2008 rok. Zarząd spółki Blue Tax Group S.A. poinformował, że z powodu znacznych zmian w akcjonariacie i radzie nadzorczej doszło do ponownego wyboru biegłego rewidenta. Sprawozdanie ma zostać opublikowane do końca czerwca.

Obecna sytuacja na rynku dotknęła także wielu naszych klientów – mówi prezes Blue Tax. - Nasi kontrahenci odraczają terminy płatności za wykonane przez nas usługi, co m.in. wpływa na naszą kondycję finansową. Spółka przygotowuje się do przetrwania trudnego okresu, by móc kontynuować rozwój w czasach lepszej koniunktury.

Spółka specjalizuje się w doradztwie prawnym, podatkowym, finansowym, kapitałowym i w doradztwie z zakresu pozyskiwania dotacji unijnych. Zawarła do tej pory 14 umów franczyzowych i 67 umów o współpracę z biurami rachunkowymi oraz kancelariami doradztwa podatkowego. Grupa posiada również trzy własne Centra Kompetencyjne. Koszt przystąpienia do sieci wynosi 4-50 tys. zł w zależności od wyboru modelu współpracy franczyzowej.

(gum)

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €