USA Sports w dużych miastach

Tribal Polska otwiera sklepy z popularną amerykańską odzieżą typu streetwear pod marką USA Sports.
Na początku działalności firma uruchomiła dwie placówki pod nazwą Tribal - we Włocławku i Wrocławiu. Obecnie poza marką Tribal, firma Tribal Polska dystrybuuje odzież czterech amerykańskich brandów - Ecko Unltd, Karl Kani, G-Unit oraz Pelle Pelle.
- W związku z tym, wzorem z naszych partnerów z Niemiec postanowiliśmy otwierać sklepy pod marką USA Sprorts w Polsce - mówi Dariusz Marzec z Tribal Polska. - W placówkach tych posiadamy wszystkie wspomniane marki oraz modele butów Nike i Adidas, a także marek DC, Etnies oraz Adio.
W chwili obecnej w sieci działają 4 sklepy własne. Do sieci należy również 38 pplacówek partnerskich w Polsce, 24 na Ukrainie i 2 na Białorusi. Do końca roku Tribal zamierza otworzyć 3 sklepy własne.
- Również i my odczuliśmy rosnący kurs euro - mówi Dariusz Marzec. - Kupujemy w euro, czynsze płacimy w euro, a zarabiamy w złotówkach. Przy naszej marży 60-70 proc. będziemy starali się wyjść obronną ręką z obecnej sytuacji panującej na rynku.
Tribal poszukuje partnerów w Łodzi, Piotrkowie Trybunalskim, Toruniu, Bydgoszczy, a także Częstochowie, Bielsku Białej, Słupsku oraz w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Lokale otwierane będą w miejscowościach liczących ponad 100 tys. mieszkańców.
Samo przystąpienie do sieci nie kosztuje nic - franczyzodawca nie pobiera opłat licencyjnych. Przewidywana kwota inwestycji w nowo budowanych galeriach wynosi 1,3-1,8 tys. zł /m2 (bez towaru), 2-2,5 tys. zł/m2 (z towarem). W galeriach już istniejących franczyzobiorca musi przygotować się na poniesienie kosztów rzędu 600-800 zł/m2 bez towaru i 1,3-1,5 tys. zł/m2 z towarem. Wielkość inwestycji uzależniona jest przede wszystkim od stanu lokalu, ale również od lokalizacji oraz zakresu koniecznych zmian.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej