Letnia ofensywa Metrohouse

Sieć powiększyła się o dwa nowe biura.
Agencja nieruchomości Metrohouse otworzyła dwa nowe punkty. Biuro we Wrocławiu jest jednostką własną, placówka w Konstancinie-Jeziornej to punkt franczyzowy.
To kolejne nowe biura uruchomione w tym roku. W pierwszym półroczu logo Metrohouse pojawiło się w Olsztynie, Iławie i Kartuzach i po raz kolejny w Warszawie. Obecnie sieć ma 16 agencji nieruchomości, z czego połowa to biura franczyzowe.
Prezes zarządu Metrohouse Mariusz Kania zapowiada dalsze plany rozwoju sieci.
- Niemal codziennie otrzymujemy zapytania o nasz system. Jestem przekonany, że obecna sytuacja na rynku pozwoli na dokonanie wielu pośrednikom chłodnej kalkulacji i podjęcie decyzji o konsolidacji w ramach grupy - mówi Mariusz Kania.
Koszty przystąpienia do sieci Metrohouse rozpoczynają się już od kilkunastu tysięcy zł, w zależności od tego, czy organizujemy agencję od zera, czy dysponujemy już własnym biurem nieruchomości.
- Największe koszty wiążą się z wynajęciem lokalu i zakupem sprzętu. Należy też utworzyć rezerwę na pokrycie straty operacyjnej, która występuje w pierwszych miesiącach działalności – tłumaczy Marcin Jańczuk z Metrohouse. - Z naszego doświadczenia wynika, że inwestycja zwraca się zazwyczaj po kilkunastu miesiącach.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej