Szwedzka franczyza przyjęła się w Polsce?

Husse, szwedzki producent i dystrybutor karm i drobnych smakołyków dla psów i kotów, w czerwcu otworzył w Toruniu 17. placówkę franczyzową firmy.
- Rozwój sieci franczyzowej w Polsce rozpoczęliśmy w grudniu 2008 roku. W ciągu 7 miesięcy udało nam się podpisać 17 umów, negocjujemy też kilka kolejnych lokalizacji – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska. - Tempo w jakim rozwija się sieć przerosło nasze pierwotne założenia. Plan na ten rok zakładał otwarcie 12 oddziałów franczyzowych, jest połowa roku a my przekroczyliśmy go o prawie połowę. Do tej pory nigdzie w Europie nasza firma nie rozwijała się tak szybko.
Husse buduje sieć dystrybucji na zasadach franczyzy. Franczyzobiorca otrzymuje wyłączne prawo do prowadzenia dystrybucji produktów na określonym terenie, zamieszkanym przez 150-300 tys. mieszkańców. Jest odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów i dostarczanie im produktów firmy. Produkty marki Husse nie są dostępne w tradycyjnej sieci sprzedaży. Klient może je nabyć wyłącznie bezpośrednio od franczyzobiorcy prowadzącego sprzedaż na danym terenie.
Firma została założona 21 lat temu w Szwecji. W 1993 roku rozpoczęła rozwój systemu franczyzowego na terenie Skandynawii, a 3 lata później rozszerzyła działalność na inne rynki europejskie. Obecnie posiada 500 franczyzobiorców i dystrybutorów dostarczających karmy dla psów i kotów do ponad 200 tys. klientów w Europie.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej