Franczyza poza sezonem
Atlantis sprzedaje, mimo że lato to nie sezon na zakup nakrycia głowy.
Niższa sprzedaż czapek w miesiącach letnich nie oznacza gorszych wyników franczyzowej sieci marki Atlantis. Firma wspiera swoje punkty franczyzowe poprzez wzbogacanie oferty. Latem duża część przychodów wpływa ze sprzedaży czapek służących jako materiały reklamowe.
- Nasz segment cechuje się dużą sezonowością - mówi Piotr Florczyk, prezes zarządu Grun, dystrybutora marki Atlantis. - Choć liczba sklepów, salonów i partnerów handlowych, z którymi współpracujemy, dynamicznie się rozwija, letnie okrycia głowy sprzedajemy głównie dla potrzeb marketingowych korporacji i agencji reklamowych. Z naszego doświadczenia wynika, że stoiska sezonowe mają wiele zalet. Pozwalają uniknąć ponoszenia kosztów w najsłabszych handlowo okresach roku. Każdy sezon wykorzystujemy więc w maksymalnym stopniu, a na rynku polskim brakuje wyspecjalizowanych punktów sprzedaży okryć głowy.
Oprócz czapek Atlantis, głównej marki dystrybuowanej przez Grun, w ofercie znajdują się także czapki Key One oraz marka Target, specjalnie przygotowana dla rynku reklamowego.
- Klient może zamówić zarówno towar, na którym sam umieści dowolne znaki, bądź zamówić nakrycie głowy z własnym symbolem, napisem, a nawet etykietą i wszywkami – tłumaczy Piotr Florczyk.
Obecnie istnieje 35 punktów franczyzowych i 2 własne salony Atlantis. Sieć ma również 70 placówek partnerskich.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej