Tak dla lokalnej przedsiębiorczości

O sieci BoConcept i jej rozwoju na rynku polskim mówi Jarosław Lehwark, dyrektor zarządzający BoConcept Retail Poland.
Jak oceniacie państwo rynek i jego perspektywy?
Polska jest obiecującym rynkiem dla BoConcept. Ze względu na liczbę ludności - to jeden z większych europejskich krajów. Dodatkowo społeczeństwo stosunkowo szybko się bogaci, a klasa średnia to docelowy klient BoConcept. Obserwujemy też, że polscy konsumenci coraz bardziej lubią proste skandynawskie wzornictwo. Nie bez znaczenia pozostaje również fakt, że dom, a zarazem jego wygląd i funkcjonalność stają się dla Polaków coraz ważniejsze.
BoConcept rozwija sieć wyłącznie za pośrednictwem sieci partnerskiej?
Tak. Poprzez rozwój na zasadach franchisingu wykorzystujemy zasoby lokalnej przedsiębiorczości z pożytkiem dla obu stron. Taka koncepcja sprawdza się na różnych rynkach, zarówno przy dobrej, ale także nieco słabszej koniunkturze. Obecnie BoConcept działa w 50 krajach i posiada ponad 340 sklepów meblarskich. Na terenie naszego kraju poszukujemy chętnych do prowadzenia salonów m.in. w Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Szczecinie. Docelowo w Polsce jest miejsce na ok. 10 placówek. Dla nas najważniejsza jest lokalizacja oraz umiejętności partnera - przede wszystkim wiedza o rynku oraz zainteresowanie wzornictwem.
rozmawiała (agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej