50 już działa

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Przedstawiciele BZ WBK zapewniają, że franczyzobiorcy przystępujący do sieci zostaną objęci parasolem ochronnym, który ma im ułatwić start w biznesie oraz zbudować i wzmocnić pozycję na rynku. Partnerzy BZ WBK przez pierwsze trzy miesiące od otwarcia placówki otrzymują wyższe prowizje od sprzedaży wszystkich produktów banku. Dodatkowy zastrzyk finansowy ma na celu wesprzeć ich w najtrudniejszym pierwszym kwartale działalności biznesowej oraz dać czas na pozyskanie klientów. Wsparcie BZ WBK zwiększa również odporność na zawirowania rynkowe i podnosi konkurencyjność placówek partnerskich.

- Zależy nam, aby koncept BZ WBK Partner był jak najstaranniej dopasowany do potrzeb naszych partnerów. Zdajemy sobie sprawę z trudności jakie niesie rozwój biznesu w pierwszych tygodniach działalności. Zastosowaliśmy więc rozwiązania, które ułatwią partnerom wejście na rynek i wzmocnią ich pozycję w lokalnym środowisku – mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich BZ WBK.

Placówki BZ WBK Partner powstają w małych i średnich miastach oraz na obrzeżach dużych aglomeracji gdzie nie ma oddziałów własnych. Pierwsza placówka BZ WBK Partner powstała w listopadzie 2008 roku. Do końca 2009 roku w całej Polsce ma funkcjonować 100 placówek partnerskich. Inwestycja w dwustanowiskową placówkę BZ WBK Partner wynosi ok. 22 tys. zł. Partner BZ WBK nie ponosi opłat wstępnych, otrzymuje bezpłatne i cykliczne szkolenia oraz samodzielnie decyduje o miejscu lokalizacji przyszłej placówki.

(mk)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €