Eurofirany rozbudowują swoją sieć

Firma poszukuje nowych franczyzobiorców w miejscowościach powyżej 50 tys. mieszkańców.
Rodzinna firma z Żywca, to obecnie jeden z największych importerów i sprzedawców tekstyliów domowych w Polsce. W całym kraju działa już 36 salonów franczyzowych i 3 sklepy własne z logo Eurofirany. Firma poszukuje nowych franczyzobiorców w miejscowościach powyżej 50 tys. mieszkańców. Obecnie prowadzone są rozmowy z właścicielami lokali w Słupsku, Koszalinie, Płocku, Szczecinie oraz Olsztynie.
W sklepach Eurofirany można znaleźć nie tylko firany i zasłony, ale także kolekcję narzut, poszewek, dywaników, galanterię stołową oraz inne tekstylne dodatki. Firma zajmuje się także projektowaniem, szyciem i upinaniem zasłon oraz świadczy usługi doradcze w zakresie dekoracji wnętrz.
- W naszej branży najważniejsza jest jakość wykonywanych usług i obsługa klienta - mówi właściciel, Bogusław Choczyński.- Dlatego bardzo zależy nam na tym, aby osoby prowadzące salony Eurofiran dbały o utrzymanie najwyższego poziomu oferowanych usług. Doświadczenie w handlu jest cechą, która bardzo ułatwia prowadzenie takiej jednostki.
Uruchomienie sklepu Eurofirany kosztuje od 80 do 150 tys. zł. Oczekiwana powierzchnia lokalu, to 170-500 m2. W pomieszczeniu muszą być podłączone podstawowe media oraz Internet. Firma nie pobieraja żadnych opłat za przystąpienie do sieci.
W ramach umowy franczyzowej, spółka zapewnia pomoc przy wyborze lokalizacji salonu oraz jego urządzeniu i wyposażeniu. Biorca może liczyć na uczestnictwo w kampaniach reklamowych firmy i akcjach podejmowanych specjalnie na potrzeby danej placówki. Firma zapewnia program komputerowy do obsługi salonu, wsparcie w zakresie zamówień i zarządzania salonem. Inwestycja w sieć Eurofirany powinna zwrócić się w przeciągu dwóch lat.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej