Gruby Benek "Odkryciem Roku 2009"

Firma zdobyła wyróżnienie w konkursie "Laur Konsumenta" i otrzymała prestiżowy tytuł "Odkrycia Roku".
Sieć pizzerii Gruby Benek, której właścicielem jest firma BDB Ascalcin Poland, została uhonorowana prestiżowym tytułem „Odkrycie Roku 2009” w konkursie „Laur Konsumenta”. Konkurs organizowany jest przez grupę Media Partner. Jest to sondaż, który ma za zadanie wskazać najpopularniejsze marki w kraju. Ankiety przeprowadzane są wśród konsumentów w całej Polsce. Tytuł „Odkrycia Roku” jest potwierdzeniem dobrej opinii o danym produkcie i jednocześnie może być traktowany, jako jego zbiorowa rekomendacja. W tym roku odbyła się już piąta edycja konkursu, w której wyłoniono zwycięzców w prawie 300 kategoriach.
- Tytuł „Odkrycia Roku 2009”, to potwierdzenie zaufania, jakim obdarzają nas klienci. Ta nagroda utwierdza nas w przekonaniu, iż to co robimy, robimy dobrze - mówi Ilona Jakubowska dyrektor działu marketingu i PR firmy BDB Ascalcin Poland.- Dla naszych franczyzobiorców, jest to kolejny dowód, że jesteśmy firmą godną uwagi i podjęcia współpracy.
Gruby Benek, to blisko 50 restauracji na terenie całego kraju. Sieć ma swoją placówkę w Berlinie, prowadzone są również rozmowy z kontrahentami z Czech. Do końca roku firma planuje otworzyć jeszcze 20 lokali. Średni koszt uruchomienia pizzerii Gruby Benek wynosi ok. 50 do 80 tys. zł. Firma nie pobiera opłat bieżących, funkcjonuje jedynie opłata wstępna w wysokości 5 tys. zł.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej