Jeans jest trendy
O trendach w modzie opowiada Magdalena Fedorowicz, menedżer ds. franczyzy Pepe Jeans.
Czy Polacy nadal lubią odzież jeansową?
Jeans był popularny 30, 20 lat temu, ale od kilku lat znowu jest nieodłącznym elementem mody, dlatego obecny jest w kolekcjach wielu firm odzieżowych. Polacy nie są wyjątkiem i bez względu na wiek lubią nosić jeansy. Dotyczy to również biznesmenów, którzy często zakładają jeansy do marynarki. Podobnie jak inne części garderoby, również jeansy podlegają zmianie trendów – w zakresie kolorów, przetarć albo modeli. Kolekcje Pepe Jeans to nie tylko jeansy, ale także T-shirty, bluzki, sukienki, koszule i swetry.
Jak w czasach upadku znanych marek odzieżowych (np. Monnari, Reporter) radzi sobie Pepe Jeans?
Kryzys nie wpłynął znacząco na nasze obroty. Nie oszczędzamy na designie, tkaninach czy obsłudze klienta. Konsumenci to doceniają. Poza tym wymienione firmy mają inną grupę docelową niż Pepe Jeans, dlatego trudno nam się z nimi porównywać. W tym roku planujemy jeszcze otworzyć dwa sklepy własne. Prowadzimy również rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. Zainteresowani współpracą nie muszą płacić za licencję. Kwotę inwestycji w punkt sprzedaży stanowi umeblowanie lokalu (500-900 euro za 1 m2), zatowarowanie sklepu (od ok. 200 tys. zł) oraz ewentualne koszty remontu.
rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

