Spar kusi klientów

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

To efekt uruchomienia trzech specjalnie wyznaczonych stref. Koncepcja zakłada, że w sklepach Spar klienci będą mogli ugasić pragnienie oraz zjedzą ciepły posiłek. Treehouse juice to miejsce, gdzie można napić się soku z wyciskanych świeżych owoców, koktajli oraz szejków z dodatkiem mleka. Censa coffee bar serwuje kawę z ziaren mielonych na miejscu. Dodatkowo strefa oferuje ciastka, sałatki i kanapki. W Kitsu noodle bar można natomiast zjeść danie w postaci makaronu z wok'a.

- Tworzenie kącików Treehouse juice, Censa coffee bar oraz Kitsu noodle w marketach Spar uzależnione jest przede wszystkim od wielkości sklepów, ich lokalizacji oraz potrzeb i cech konsumentów na danym rynku. W związku z powyższym, wymienione strefy mogą funkcjonować w jednym markecie jednocześnie, jak i pojedynczo – wyjaśnia Marta Kwiatkowska, specjalista ds. marketingu Spar Polska.
Jak na razie wydzielone strefy funkcjonują w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Japonii i w krajach Beneluksu.

Spar jest jedną z największych na świecie sieci supermarketów, która działa w 33 państwach i liczy 12 680 sklepów. Każdego dnia sieć odwiedza 10 mln klientów. Sprzedaż w roku 2008 wyniosła 27 miliardów euro. W Polsce Spar posiada 58 punktów sprzedaży. Warunkiem współpracy z siecią jest dysponowanie lokalem lub zamiar budowy placówki handlowej o powierzchni sprzedaży od 120 do 2,5 tys. m2 oraz doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €